miercuri, 9 mai 2012

Neasortate

- Stai ! Ţi-am zis că vreau să-ţi dau ceva !
- Nu ...
- Oricum nu scapi , că-i blocată uşa !
Aşa-i . Cheile nu-s la mine . Nu-mi place treaba asta . Nu vreau , orice-ar fi ! Dar este inutil să mai comentez . Iau pachetul . Sunt haine uzate . Aşa-s mulţi ... nu se-ndură să le arunce , nu le mai sunt bune , dar nici nu se pot desparţi de ele fără o încercare de a le prelungi viaţa  , fără o urmă de recunostinţă , fără mulţumirea de a fi găsit omul care să le merite . De ce şi-or închipui atâţia că eu aş fi acela ?! Sau de ce nu-mi dau eu seama ?!
Mă grăbesc . N-am unde să le las , în centru nu sunt containere .
O femeie asezată pe trotuar cere de pomană . Mă duc spre ea :
- Sunt nişte haine vechi ...
- Mi se potrivesc ? mă repede .
- ... :-O
La asta nu mă gândisem ! Nu mi-a trecut prin cap sa întreb şi eu ... frumoasă lecţie ! Îi dau nişte bani si-o rog să le arunce dacă nu are ce face cu ele .
Şi când mă gândesc la câte nu mi se potrivesc ...

Niciun comentariu: