vineri, 11 mai 2012

Restul ...

Femeia mă priveşte cu ochi mari , nedumeriţi , de parcă nu m-ar putea cuprinde . De ce-mi face asta ? Mă înfurie .
- Ăsta-i şantaj emoţional ! îi spun cu supărare , dar ea pare să nu înţeleagă . Îi vine să plângă . Mă supără şi mai tare .
- Nu mi s-a părut deloc a fi aşa cum spuneţi , încerc să-i explic ; la ore , atunci când mai vine , stă cu capul pe bancă sau aruncă replici ironice . Nici măcar nu are un caiet , nu încearcă să rezolve ceva .
- Dar suferă în felul lui ... aşa-i el ! Nu vrea să se ştie , să se vadă , dar suferă ! Nu mai vorbeşte acasă cu noi , zice că nu mai vine nici  la şcoală ... îi este frica de dumneavoastră .
- De mine ?! :-O Poate este vorba despre altcineva ...
- Nu . De dumneavoastră . Dacă rămâne corigent îşi strică toată vacanţa . Are o sora la care vrea să meargă ,  în Elveţia ... [...]

 -  Cei care aveţi de gând să vă/luaţi viaţa fiindcă nu promovaţi la disciplina mea , treceţi la rând , staţi la coadă să vă dau 5 !  Restul ...
Chiar aşa ... ce să fac cu restul ? Are cineva idei ?
Dar mai rămâne vreun rest ?
Râd mai mulţi . E bine . Da , mai sunt câteva resturi ... e bine ... încă e bine ...

3 comentarii:

Rudolph Aspirant spunea...

Mai util poate ar fi sa le dai la o ora de dirigentie un screening de genul asta, plus informatie unde sa se duca sa ceara ajutor re daca sunt ingrijorati despre asa ceva pt ei insisi sau vreun cunoscut de-al lor. Daca nu stie cineva lb engleza, poate se indura profesorul de lb engleza din sc respectiva sa traduca screening-ul si in lb romana sa-l mai imparta prin licee din cand in cand, http://www.stopasuicide.org/downloads/Sites/Docs/StopASuicide_SuicideRiskQuestionnaire_Military.pdf

mosu spunea...

ca un tablou incropit din cateva tuse dar extrem de expresiv sunt textele acestea ale tale; nici nu stii ce sa spui decat sa te uiti atent cu mainile la spate si sa clipesti usor din gene...

Margot spunea...

:)