duminică, 1 februarie 2009

Angajatorul

Blonda doamnă înălbăstrită cu sulimanuri , piei şi stofe , mă cântăreşte într-o parte , rezemată de speteaza scaunului directorial , legănându-se şi glăsuind adânc precum într-un film prost :
- Mă întreb ce mi-ai putea oferi la pregătirea pe care o ai ?!
Draci ! Mă gândesc ... mă gândesc ... i-aş putea oferi o gumă de mestecat __ am două , dar nu cred că ...
- Eu ... îmi pare rău ... am trecut doar să văd despre ce este vorba ... mă scuzaţi ...
Bine că m-a ţinut în picioare lângă uşa şi-am putut să fug repede !

Culmea ... chiar trebuie să le vorbesc despre interviul de angajare ! [...]
- Ar trebui să-l vedeţi ca pe o confruntare de pe poziţii egale , ca pe o evaluare reciprocă . Aşa cum ei îşi pot alege angajaţii şi voi vă puteţi alege şefii . Bine ar fi să aveţi repere solide şi să nu rătăciţi pe aiurea căzând din lac în puţ .
- Aşa ca dumneavoastră ? mă întreabă cu o ironie blândă un isteţ îndrăzneţ mai tot timpul .
- sad
- Nu vă supăraţi ! smile Eu când voi fi şef , să ştiţi că vă angajez !
- eek
- Îmi place cum gândiţi !
- razz Şi mie îmi place cum gândeşti ! Cred că vom face o echipă bună ! razz

Niciun comentariu: