luni, 23 februarie 2009

Strategie şi interpretare

- Tu nu vezi ce scrie ?!
Privesc pe lângă dungile galbene trasate cu markerul evidenţiator peste rânduri .
- Ba da . Dar n-ar putea fi interpretat şi altfel ? N-are legătură cu realitatea ! Poate le-aţi putea spune ...
- Scrie negru pe alb ce trebuie să facem , nu scrie să interpretăm ! Fă ce trebuie , doar ştii că ne controlează !

Între motivaţii şi obstacole , strategia pentru asigurarea calităţii siluieşte , striveşte şi apoi stivuieşte frumos tot ce întâlneşte în cale . Găselniţa demagogică şi-a găsit pe tărâmul neglijat şi slăbit al educaţiei , loc prielnic dezvoltării . Mi-e frică de toţi cei care cred în ea , de toţi controlorii care-i aplică orbeşte regulile .
Showul se transformă în proiect ce urmareşte realizarea unor obiective riguros stabilite , având ca scop îndeplinirea unor planuri individuale de dezvoltare , pe care le-am elaborat după ce am identificat pe baza testelor şi a chestionarelor , stilurile de ........

- V-aţi gândit vreodată dacă pe vreunul dintre noi intereseaza aceste lucruri ? mă întreabă unul dintre elevii din clasa a noua . Are optsprezece ani ___ deja !
- Des .
- Bine .
- N-ai observat că încerc să adaptez mesajul situaţiilor create de voi ? Bine ... tu n-ai fost la ore ... dar voi două aţi mai fost ... , zic încercând să caut un sprijin în altă parte . Zadarnic .
- Bineeee ! Pe mine nu ma interesează meseria asta , vreau doar o diplomă ! Mă gândeam că ar trebui să vă gândiţi şi să vă daţi seama , continuă elevul bâţâind capul a plictiselă , că altfel vă faceţi rău degeaba şi n-aveţi nicio vină !

Mă duc să-mi colorez visele că-i târziu !

Niciun comentariu: