sâmbătă, 7 martie 2009

Concurenţa

- Profa aia e nebună ! Ştiţi cum face ? Am înţeles de la ea , că ea se ocupă de domeniul ăsta al nostru , că ea are cele mai multe ore cu noi şi că dacă vrea ... n-o sa ne lase să intrăm în examen ! îmi spune cu o fărâmă de curiozitate şi nelinişte .
Ce să-i răspund ? Că eu sunt ... ?!
Dacă n-a văzut ... poate că nu există ... şi dacă atâta a vazut ... poate atâta există ... biggrin
- Taci ! Asta-i bârfă !
- Pfffff ! reacţionează privindu-mă cu dispreţ . Păi sunteţi diriginta mea , vreau să aflu ca să ştiu şi eu la cine trebuie să vin la ore !
eek Clar ... nu fac parte din categoria celor ce inspiră teamă sau respect . Tac . Nu mai am puterea să-mi vând marfa mai bine decât alţii . Concurenţa asta mi se pare neloaială şi rezultatele selecţiei pe false criterii de valoare îmi par din ce în ce mai de speriat . sad

Niciun comentariu: