duminică, 15 martie 2009

Diagnosticul

Nu doar pentru învăţământ s-au găsit soluţii de a-i transforma câteva din capete în afaceri , probabil el a făcut primul pas şi a generat mutaţii în toate domeniile prin producţia de avortoni intelectuali puzderie . Probabil şi asigurarea serviciilor medicale prin intermediul unor abonamente plătite de firme este tot doar o afacere rentabilă pentru Centrul Medical Unirea ce are înscrise în portofoliu peste 4oo de companii client , că doar n-o fi medicină pe bune ! biggrin
Cu d-na dr. ... ... - gastroenterologie - consultaţia a durat câteva minute , ne-am pus repede diagnosticele ! razz
- Unde lucraţi ?
- În învăţământ .
- Ce sunteţi acolo ?
Recunosc ... am ezitat înainte de a răspunde .
- ... profesoară .
Dau să-i spun de ce am venit [ ... ] ... ştie deja !lol
- Încercaţi cu iaurt .
- Îmi face rău şi el .
- Nu se poate .
- sad
- Imposibil ! Iaurtul nu face rău nimănui .
- sad
- Atunci sunteţi un caz atipic !
- sad
- Încercaţi să apelaţi la ajutorul unui psiholog .
- sad Nu !
- De ce nu ?! mă întreabă mărindu-şi ochii sugestiv ca şi când a descoperit diagnosticul . Dacă toate vă fac rău ... el vă poate ajuta ! Este pe fond de stres . Asta este !
- Asta ştiam . Ce să-mi facă psihologul ?! o întreb profund dezamagită de direcţia pe arătură a discuţiei . Lipsa banilor , a locuinţei , a atâtor altele ... sunt probleme stresante dar care nu pot fi rezolvate de psihologi .
- Nu poate fi chiar aşa ! De când v-am văzut intrând mi-am dat seama că sunteţi o depresivă şi că aveţi nevoie de un psiholog !
- sad
Mă ridic precum de pe arcuri , adun din faţa dumneaei rezultatele investigaţiilor rămase neexplicate cu gândul că oricum pot găsi şi singură răspunsuri , dacă voi mai dori ! Fiinţa nisipoasă pare totuşi a avea o urmă de mustrare :
- Eu n-am ce să vă fac ! E puţin , dar asta e ! Mergeţi la psiholog !
- Într-adevar ... foarte puţin ! răspund tăios ieşind din cabinet .
- Eu nu rezolv probleme financiare ! continuă d-na medic să strige de dincolo de pragul uşii .

Afară era frumos . Mi-au tremurat buzele un timp dar m-am uitat pe jos ca să nu ofer o imagine deprimantă trecătorilor . biggrin
Clar ... sunt o depresivă atipică , sunt optimistă ! razz Aşa-mi spun unii ... wink

8 comentarii:

Anonim spunea...

mira
sincer eu as vrea sa merg la un psiholog,as fi curioasa cum e... :) oricum nu cred k ar strica nimanui... intr-un timp vroiam sa merg la psihologie la facultate...
sunteti optimista?sau asa spun unii?
a venit primavara... zambiti :)

Margot spunea...

Mira ,
:) mă bucur să te aud iar !
Da _ nu cred că ar strica nimănui vizita la un psiholog , doar că ... ar trebui sa fie un "profesionist" _ nu un egoist ce urmareşte să se pună pe sine în valoare folosindu-se de tehnicile învăţate _ altfel ar face şi mai mult rău .
Eu voiam să-mi fie "tradus" rezultatul unei investigaţii care arăta destul de clar o problemă ce trebuia rezolvată mai întâi prin alte măsuri decât de ordin spiritual ... poate cu ceaiuri ! :D
Optimistă ?! Hm ! Aşa spun unii _ îi cam las să mă definească _ nu-i bine mereu .
:)

Anonim spunea...

mira
si eu ma bucur :)
aveti dreptate in legatura cu profesionalismul de care ar trebui sa dea dovada medicii...
acea doctorita v-a facut o sugestie, nu neaparat rea, dar aceasta trebuia sa vina dupa tratamentul adecvat rezultatului analizelor.
poate nu e bine sa lasi pe altii sa te defineasca, dar in cazul asta e de bine :)

Anonim spunea...

Nici nu ma mai mir. Cat si cum ar putea conta "interpretarea" unui diagnostic intr-o lume medicala plina de felceri si banditi?

Am auzit povesti dintre cele mai triste in legatura cu vizitele la medici. Duduia asta are profilul tipic al impostoarei in alb. Impostoare poate nu profesional, insa moral cu siguranta.

Mama ce serios sunt. Doar stim lucrurile astea! Sanatate, profo!

Margot spunea...

Mira , Generale ,
:) ... cred că sunteţi tare frumoşi !
Să nu-mi spuneţi acum că sunt optimistă !

Margot spunea...

Am şters astăzi numele d-nei dr. ...
Nu-mi doresc să-i fac vreun rău şi nici nu-mi plac unele cuvinte de căutare .

Anonim spunea...

e vorba cumva de doamna R B ?

Margot spunea...

@Anonim
.