vineri, 27 martie 2009

Cum ?!

Scuipatul frumoasei tinere a parcurs aproape orizontal o distanţă de peste doi metri şi a împroşcat figura femeii în vârstă . Ce a urmat ?
Femeia s-a strecurat şi s-a pierdut în mulţime ştergându-şi faţa cu mâneca paltonului .
Mişcarea şoldurilor şi a feselor tinerei , strident însoţită de ţăcanitul tocurilor apăsate cazon , a câştigat amplitudine .
Eu ... ştiu . Pe multe le-am văzut ridicându-se din bănci şi părăsind clasa cu această mişcare . De obicei , înainte de a trânti uşa , aruncă peste umăr anunţul că nici nu vor mai da pe la orele mele . Le plac ieşirile "spectaculoase" şi nu dau un ban pe reacţia publicului __ "eroine de ceară" .
Des mă trezesc în mulţime întrebând-mă : cum or fi fost profesorii oamenilor pe lângă care trec ?!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Femeia nu trebuia sa se strecoare in multime. Femeia trebuia sa mearga la magarita si sa-i toarca o palma care s-o trimita-napoi in timp cand o batea maica-sa acasa.
Profesorii n-au nicio vina pentru ceea ce devin caprele astea. De vina sunt parintii incapabili sa-si creasca copiii.

Margot spunea...

:( cu alte cuvinte ... fiecare cum poate , că n-avem prea multe de ales ... ?! :(