sâmbătă, 12 septembrie 2009

Directori , directoare , directive ş.a. - partea I

Cu două zile lucrătoare înainte de începerea şcolii , o elegantă doamnă platinată se proţapeşte în capătul meselor din cancelarie :
- Chemaţi-l aici şi pe d-nul dir. ! spune autoritară cuiva dintre profii rămaşi perplecşi . Sunt X ! Am venit aici ca director/general pentru că vreau binele acestei instituţii ! Să vă fie clar ! Doamna Y , de lângă mine , predă la altă şcoală , dar va fi dir.adj. aici . Am renunţat să fiu/inspector doar pentru binele acestei şcoli ! declamă dumneaei .
eek '' Mă leşi " cu textele ?!
Lumea tace . Mulţi privesc aiurea . N-am avut încă timp să-i cunosc prea bine , dar e suficient să-mi dau seama că nu-i în regulă . Cele doua foste dir.adj. apar sobre , mulţumesc în două - trei fraze colegilor pentru colaborare şi tac .
- Eu voi fi noul vostru coleg de cancelarie , spune zâmbind blând fostul dir.general . Am refuzat postul de dir.adjunct . Dacă/inpectoratul a considerat că echipa managerială condusă de mine nu a lucrat corespunzator , nu doresc să mai fac parte nici eu din noua formulă managerială .
Vorbeşte puţin şi ţinteşte bine . Îşi stăpâneşte frumos emoţia . Şi tristeţea . Cred că iar n-am avut şansa de a întâlni un director de care să-mi placă , dar cred ca am câştigat un nou coleg de cancelarie de 10 ! wink

Niciun comentariu: