sâmbătă, 27 februarie 2010

Lume bună fără număr - partea I

De sub bănci , fumul de ţigară iese în funii groase . Aşa întunecată şi amărâtă , cu scaunele şi mesele scrijelite şi rupte , cu cele trei eleve îngrămădite una-n alta să fumeze pe sub bancă şi cu doi băieţi aproape adormiţi rezemaţi de perete , clasa pare-o bodegă de pe lângă gara de la marginea cartierului industrial .
Nu , n-am să fac scandal . Le-au stins . Le-am atras destul atenţia data trecută , n-are rost să-mi pierd timpul , mai bine discut ceva despre modulele mele , că şi-aşa nu i-am mai văzut pe la ore de multă vreme . [...]
- Da' cine ţine cont d'astea ? N-am văzut nicăieri aşa ceva . În orice cârciumă o fi ... nu se face aşa ! se dezmeticeşte unul din cei doi adormiţi .
- eek ... eu predau aşa încât elevii mei să nu ajungă slujbaşi în cârciumă , ci profesionişti ! wink
- razz
- Cu toate că ... un profesionist va lucra la fel oriunde îl va purta soarta , într-o cârciumă , într-o firmă de renume , îsi va pune aceeaşi amprentă peste tot ...
- Auziţi ... da' ce ziceţi de Million/Dollars , ştiţi ? Ăla-i restaurant/bun , mă întrerupe Carla .
- eek ... nu cred , după care criterii ?
Ea chiar vorbeşte serios . Ştiu . Şi toţi ceilalaţi sunt convinşi că are dreptate .
- Păi acolo cântă numai d'alde Salam/Puştiu'/Guţa/Adrian/Sorinel ... ăştia ... e numai lume bună ! şi se uită spre colegele ei care o aprobă .
- eek ... după ce-ţi dai seama că e lumea bună ?
- Eiii , mă luaţi cu d'astea ! Se vede pe om dacă are bani ! Te uiţi la el , îl vezi cum e îmbrăcat ... să-ţi dai seama cum să te porţi !
- sad
Ce bine-ar fi să fiu ... chiar aşa ... cum să fiu ?

Pentru cei care nu ştiu ... biggrin unitatea , iată câte ceva de pe site-ul ei :
"restaurantul/şi-a câştigat o/reputaţie de neclintit printre iubitorii/de/manele şi de viaţă/de/noapte"
"un spatiu intim/desemnat/barbatilor/adevarati"
"o alta lume, in care nu sunt/inhibitii si dai frau/liber/viselor, in care cunosti/senzatii si placeri/interzise"
"petreci o noapte/de/neuitat, alaturi de fetele/care te/incita cu numere/fierbinti/de/striptease/si/lapdance"
"dansatoare/care te urca/pe mese/si/tentatii care te imbie/la/desfrau"

2 comentarii:

mosu spunea...

Local de local Miliondolar asta. Vedete, lume buna, toala scumpa, banu gros, bacsisu pe masura. Raiu pe pamant nu alta….
Un ochi rade, altul plange…. Daca s-a daramat ceva dupa 89 pana la a nu mai recunoaste nimic, pana la a nu mai avea nici un sens, nici o forma, nici o directie, s-a daramat scara valorilor…
Valoare, profesionalism… nu mai au nici o definitie…. Nici macar una proasta…

Margot spunea...

S-o tot iei peste câmpii ! Nu tu scări , nu tu definiţii ... trai uşor şi neîngrădit ! :(
Moşu , bine că eşti prin preajmă . :)