miercuri, 7 aprilie 2010

Campania

Campania (publicitară?) i-a adus prin şcoli .
Internaţionalul şutează ... cuminte , adică până şi eu apuc să văd ! biggrin
Elevul meu este în echipa adversă . Priveşte mingea care se rostogoleşte ! Când , în sfârşit , ajunge în dreptul lui , îşi pune mîinile în şold şi scuipă cu nerv ! eek Până şi cu ea ai ... ceva ? eek Câţi scuipaţi o fi putând înghiţi terenul ăsta sintetic ? Unde te crezi , în clasă ?! Dohhh ! Că mingea aia era proastă să stea să te admire ! Nu , n-a apucat să-i schimbe traiectoria , c-a plecat deja rostogolindu-se mai departe . El a rămas pe loc zgâindu-se după ea de parc-ar avea fustă ! Sau nu ! Hai , c-a luat-o altul ! Offf ! sad Asta-mi mai lipsea , să sufăr pentru tine ! Uite-o , frateee , în capătul celalalt al terenului ! Aşa ! Bine c-ai văzut-o iar ! Fugi după ea , că nu ţi-o aduce nimeni înapoi şi de bună voie ... nu cred ! biggrin Nu mai înjura atâta , că mă plictiseşti ! Eşti previzibil . Ţi-am mai spus doar ! Cât ai stat tu de vorbă singur , iar a marcat adversarul ! Dohhh ! Nimic . Parcă-i la ora mea ! Ba ... mai rău ! sad

- Doamnaaa ! Ia uitaţi ! Avem autografe !
Pe burţi , pe sâni , pe tricouri , pe şepci ... care cu ce-a avut .
- De la cine ?
- Eiii , era în poartă ! Nu ştiu .
- Înseamnă că era portarul ?! :-/ Ne uităm pe afiş ! ;)
- Ce contează ! 8-| Tz , tzz , tzzz ! E drăgutz !!! :-* Nu-i aşa ? insistă arătându-mi poza de pe telefon .
- biggrin ... da .

Cu panourile publicitare după ei , antrenorii-vedete , fotbaliştii-vedete şi ceata de/fotografi-gazetari ţes o poveste grozavă despre meci . Bună intenţia ! Doar că ... "în penuria de fotbalişti din ultimul timp, noi, presa, am căzut în păcatul de a umfla cu pompa orice sclipire de speranţă. " -Andrei/Vochin .

- Ce v-au spus (vedetele) ? îl întreb pe elevul fotbalist .
- Au dat unuia un premiu , îmi răspunde ridicând din umeri plictisit .
- Şi altceva ?
- Nimic . Au dat autografe .
- eek sad

Niciun comentariu: