joi, 22 aprilie 2010

Identităţi - partea a II-a

- Cu ce vă ocupaţi ? mă întreabă/poliţistul după ce-şi leapădă verdeaţa fosforescentă de agent de circulaţie şi se întronează ca şef de post în birou , în faţa televizorului cu muieri despuiate dis-de-dimineaţă .
Îmi trec o mulţime de replici prin cap , care mai de care mai adevărate . Dar eu ştiu să tac , nu ?!
- Sunt profesoară .
- Şi ce cautaţi aici , la noi în sat ?
- Buletin .
- Hm ! Tocmai aici ! În altă parte n-aţi găsit pe cineva să vă facă buletin ?
- Nu .
- Cum aşa ?
- confused ... aşa .
Nu se opreşte . Umilitor . Ce-i atât de greu de înţeles ? Că doar n-o ploua cu buletine , case sau proprietari dispuşi să-ţi facă buletin ! Şi-apoi ... cin'se-aseamănă se-adună ! Bine . Îşi face datoria . Eu întâlnesc mulţi oameni ce-şi fac datoria . Nici nu-i bine să gândeşti prea mult . Ai o datorie _ o faci ! Simplu . Nu ?!
Doar că are un chip nisipos . Nu-mi place . Parcă toate se surpă de-l priveşti .
- Sigur ăsta-i motivul ?
- eek
- Câte clase aveţi ?
- Am terminat facultatea ... confused
- A ! Deci aveţi doişpe clase ?!
- confused ... da .
Şi completează documentul bucuros c-a găsit răspunsul pentru rubrica respectivă . Abia acum înţeleg de ce nu vin cei de-a "treişpea" pe la orele mele .
Deocamdată nu mai am nicio dovadă că aş fi eu cea care sunt . Oricum nu mai eram cea care-am fost . Cică trebuie să aştept cel puţin trei săptămâni până aş putea fi cineva . Naşpa .

4 comentarii:

cristina spunea...

important e ca o sa ai :)
deci..zambeste :)

Margot spunea...

deocamdată e prudent să nu-mi pun prea multe întrebări , dar abia aştept să-mi pot zice mândră :
"hei ! ştii cine sunt eu ?" :)

cristina spunea...

lool :) :D

Margot spunea...

ei , ziceam şi eu aşa ... :D
va trebui totuşi să-mi învăţ/adresa pe de rost ; dar asta dacă va fi ... va fi mai scurtă . pe cealaltă n-am reuşit s-o memorez în zece ani că nici n-am prea cunoscut-o ! era şi cu nume şi cu numere . mai bine ne-ar încorpora un cip şi-am scăpa de atâtea ! dar n-ar mai fi palpitant . aşa parcă-i "de-a/profa/şi/vardiştii" ! :)