marți, 2 octombrie 2007

La margine de inceput ...


A inceput ... scoala . Se vede si in oglinda , mi-a cazut fata . Se simte in cosul pieptului , ca o apasare . Si daca ati sti cat de mult am asteptat sa inceapa , sa o iau de la capat !
Mereu mi-a placut sa cred ca trebuie sa fim ca izvoarele , mereu limpezi , mereu proaspeti , mereu veseli iesind in cale ...
Si au reinceput ... " ai tai au facut scandal" ," ai tai au chiulit" ,"unul de-al tau iar a furat un telefon" , "unul de-al tau a lasat-o gravida pe ..."
Am incercat sa-mi fac ora de dirigentie cu atentie , chiar daca nu mereu in timpul alocat ei , ci atunci cad s-au nimerit intamplarile sa ne aduca impreuna pe mine si elevii mei la ore ( "ai mei " vin rar la scoala) .
Nimic . Nimic n-a mers .
Se va mai face o clasa .
As putea alege sa fiu diriginte la noua clasa .
Cred ca toti trebuie sa o luam de la capat .
E trist .

2 comentarii:

Diana Adela Martin spunea...

am parcurs incet incet acest blog. m-a induiosat si am apreciat "papadia"

Margot spunea...

:) ... nu mă aşteptam să mai întâlnesc pe cineva pe aici !
Frumoasă surpriză ! Mulţumesc !