miercuri, 31 octombrie 2007

Povestea unor esecuri - Giani , Lucica , Vlad , Laura



Capitolul : Giani

Stiu ca va supar tot timpul dar asa este genul meu , sa stresez pe toata lumea si sa o supar , o sa incerc sa ma schimb . Promit . Aveti incredere in schimbarea mea ?
Va multumesc .

Nu _______ deocamdata .
Sunt oameni atat de multumiti de imaginea lor incat nu vor schimba nimic .
Sunt oameni atat de plini de sine incat nimeni nu poate ajunge pana la ei .
Si culmea ... nu se simt singuri .
Dar cat timp ?

Nu ne-am mai certat la putinele ore la care ne-am mai intalnit .


Capitolul : Lucica

Ce parere aveti despre mine ? ( sincer nu ma supar )

Nu m-ai deranjat cu nimic , nu mi-ai dat sentimentul de dezamagire ( care este cel mai nesuferit si des simtit de mine in relatiile cu elevii ) .
Dar a trecut putin timp , am comunicat putin , nu pot spune mai mult .
Oamenii se cunosc mai bine in miscare , in stari conflictuale ,atunci cand imprejurarile ii determina sa ia o atitudine , nu cand stau linistiti si enunta principii de viata sau definitii .

A fost singurul bilet trimis mie . Ne-am vazut din ce in ce mai rar , in ultimele semestre doar in perioadele incheierii mediilor .

Ce parere sa am ?!

Capitolul : Vlad

De cate feluri sunt vinurile ?

Nu stiu .
De multe feluri .
Poate ca ar fi mai bine daca ar fi reformulata intrebarea .
E ca si cum ai intreba de cate feluri sunt oamenii . Albi , negri , roz , buni , rai , normali , anormali ... In timp ce-i numeri le pierzi sirul si nici nu te mai intereseaza numarul lor .
Ajungi undeva doar daca iti fixezi criterii , o scara de valori la care poti raporta lumea . Astfel vinurile se pot clasifica dupa diferite criterii : originea plantei , culoare , aroma , continut in zahar , continut de alcool , continut de dioxid de carbon ( CO2 ) , categoria de calitate , tehnologia aplicata etc.
Dupa ce alegi criteriile incep alte intrebari dar macar stii in ce directie te indrepti .

A fost singurul bilet trimis .


Capitolul : Laura

Daca fumezi iti distrugi viata ?

Nu viata , sanatatea .

Atat . A mai venit rar si apoi a disparut …




Niciun comentariu: