luni, 22 octombrie 2007

La multi ani !







Trece timpul si zambetele timide se transforma ... ramanand nimic , o incremenire indiferenta .
Imi tarai pasii spre clasa . Elevii se strecoara spre bar , incet sau in salturi , pe langa pereti , multi ca niste reptile .
Clasa goala o surpriza ? Nu .
Nu si-atat .
Inca o ora de inutilitate , inca o ocazie de a trai sentimentul ratarii .
Trece timpul ... simt asta in clasele goale , o simt in privirile ce nu mai raspund chemarii , o simt in lipsa de substanta a discutiei ce nu reuseste sa se inchege .
Astazi este ziua de nastere a unui elev "odata cuminte" :) A crescut mare . A trecut timpul .
Acum am invatat si eu ____ ma duc spre clasa incet ca o reptila , incercand sa nu atrag atentia elevilor printre care ma strecor . "Asta-i profa ?" ____ nu se mai aude atat de des si nici priviri critice si lenese nu ma mai masoara . Am invatat sa ma adaptez mediului (?!) sau a trecut timpul (?!) .
Surpriza ! Clasa nu e goala !
Cineva se ridica si raspunde salutului ! Are caiet !!! Si astazi nu mai vorbeste la telefon in timpul orei ! Si nu mai invarte cartile de joc pe sub banca ! Si vorbele mele nu se mai chinuie astazi sa se strecoare pe sub casti si printre melodii . Sa fi inteles ca si noi putem da propria noastra masura timpului ?
Imi vine sa zambesc ______ timid .
S . F . - uri ! ... nu era nimeni in clasa .
Nimeni . Nici o surpriza .
Sa fii fericit si tu , "copile" !
La multi ani ! 22.10.2007

Niciun comentariu: