duminică, 20 ianuarie 2008

Horoscopul


Ha ! Conform unui horoscop al zilei mele de nastere sunt in regula , chiar mai mult ! Aproape ca sunt mandra fiindca m-am nascut intr-o asemenea zi .
Dar ... "pana sa realizeze care le este potentialul , acesti nativi pot cunoaste numeroase depresii din motive financiare sau pot suferi din cauza saraciei."
:))
:( Fir'ar sa fie de horoscop ! de potential ! de saracie !
:-/ Daca sunt profesor , treaba cu saracia tine de potential sau de profesie ?
Si totusi potentialul meu ... care-i ? unde-i ?
Elevii ar trebui sa reflecte prin evolutia lor potentialul unui profesor . Nuuuu ?!
Bine , saptamana asta nu prea am avut elevi , doar depresii , nu se pune ! Dar in fiecare an am avut totusi cativa elevi la ore , si in fiecare an au existat elevi care mi-au spus cu sinceritate : "Doamna , stiti atat de multe , de ce nu v-ati facut ospatarita ? Castigati si mai multi bani !" (predau la clase de viitori ospatari si bucatari )
De fiecare data raman cu gandurile incurcate in fata acestei reflectari de imagine .
Daca mi-as fi descoperit la timp potentialul !
Deocamdata chiria pentru locuinta este mai mare decat salariul , depresiile mai mari decat rabdarea .
Da' la cate calitati am in horoscop ... merita sa ma nasc intr-o astfel de zi !
Na ! Sa crape toti dusmanii mei ! ;)

6 comentarii:

Margot spunea...

:) Haioasa treaba ! In aceeasi zi eu ma chinui sa-mi "descopar" calitatile ,iar ZuZu isi "cantareste" defectele .
Introspectie ?!
Este un prim pas bun .
Dar de aici incolo , ce drum incurcat !

Anonim spunea...

"Elevii ar trebui sa reflecte prin evolutia lor potentialul unui profesor . "
interesant punct de vedere.. ma intreb oare toti profii gandesc la fel?..
totdeauna m-am intrebat ce conteaza pt un profesor..adica ii pasa de elevii lui...?..sau vin in fata clasei pt k asta le este meseria??.. probabil depinde de fiecare in parte, cat de dedicat este..

Margot spunea...

... nu ne-am nascut toti in aceeasi zi !
... dar nu-i un lucru rau , putem schimba idei , radem unii de altii , nu ne plictisim ... avem de lucru !

Anonim spunea...

ce vreti sa spuneti cu asta??

Margot spunea...

Am vrut sa spun ... doar ...
... ca nu toti profii gandesc la fel
... ca existand si alte puncte de vedere , solutiile pot fi mai multe si mai interesante
... chiar daca am acum un zambet usor intr-o parte .
Nu ma intreba "de ce ?"

Anonim spunea...

e normal k nu toti gandim la fel..profi sau nu...