marți, 8 ianuarie 2008

Leapsa __ pagina 123

Leapsa primita de la zuzu m-a bucurat .
“Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
Deschide-o la pagina 123.
Găseşte a 5-a propoziţie.
Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni.
Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
Langa veioza de la capatul patului sta " Romania oranj " de Marian Nazat .
O tot rasfoiesc de cateva luni si citesc din ea in doze mici , de parca n-as vrea sa se termine , si parca are mereu ceva care ma mangaie . O tanguire care nu ma insingureaza , ma ajuta sa-mi caut rostul .
Da , are ceva care ma mangaie , mai ales in articolele despre copilaria autorului , despre oamenii care i-au jalonat destinul , despre sfarsit si despre tot ceea ce mai este printre ele .
Pagina 123 _ " La Dumnezeu " :
"Marile si oceanele se umflau cum nimeni nu-si inchipuise vreodata , in valuri cat zgarie-norii , si maturau totul in cale . Cutremurele se succedau terifiant si mestecau , de-a valma , case , destine omenesti si suflari neprihanite de animale . Uragane si taifunuri se pravaleau din vazduh ca niste vrajitoare infricosatoare , cu parul valvoi , si-n rautatea lor dezlantuita spulberau orice crampei de viata . Ploile cadeau cu nemiluita , a paguba , dezgropand mortii din cimitire si purtandu-le cadavrele spre nicaieri , cu crucile in spate , ca pe ramasitele corabiilor ferfenitite de urgie ."
Dar cui sa dau leapsa mai departe ?! Aici chiar este o problema ! Nu cred c-o pot depasi .
Lui Marian Nazat , nu cred ca are un blog dar voi incerca la o adresa .
Voi incerca ?!
As mai trimite-o catre Cristi Roman si ... ma mai gandesc ... imi pare rau !

3 comentarii:

Anonim spunea...

Inca n-am auzit de Nazat. Dupa ce-am citit aici, observ ca are habar de o descriere. Dar in ansamblu e bun?

Anonim spunea...

:)), am nimerit o carte de texte satirice, cum era "colectia de vacanta" din anii 7-80, cine o mai stie. chiar asa sa cheama: "SATIRICE" - de Valentin Serbu.

Margot spunea...

Zuzu , stiu doar ca mie imi place ce si cum scrie Marian Nazat.
Nu-mi place sa comentez textele .
Imi place sa le traiesc in felul meu si sa devin un coautor al lumii create prin lectura textului .
Povestea poate fi searbada pentru unii si fascinanta pentru altii .
Imi place Marin Nazat si cred ca "in ansamblu e bun !" ;)