joi, 17 ianuarie 2008

Obsesia din versurile albe



Nu obisnuiesc sa citesc poezii , dar din adolescenta ma insotesc obsedant niste versuri scrise cred de Ileana Malancioiu .
Ele apar nechemate ; uneori cand ma aflu in fata clasei , uneori cand sunt la consiliu , uneori cand trec strada ... deseori cand mi-e greu . S-or fi legat de starea mea de neputinta in fata atator provocari !?
" Imi iau numarul meu de pietre ,
le asez cat mai riscant
si incep jocul ,
convinsa ca oricum voi pierde .
De ce joci totusi ?
ma veti intreba .
Ce altceva pot sa fac ?
va voi raspunde .
Apoi linistita voi muta in continuare
piatra dupa piatra ,
munte dupa munte . "
Inca nu mi-am dat seama daca exprima pesimism sau optimism , daca exprima renuntare sau revolta .
Si totusi ele imi fac bine .
Si deseori reusesc sa ma convinga sa-mi duc jocul mai departe .

Niciun comentariu: