duminică, 20 ianuarie 2008

Ziua de luni


Pare ca a devenit un obicei ca saptamana sa inceapa rau .
Din sapte ore am facut una . Ultima !!!
Daca eleva nu a vrut sa-si opresca player-ul cand incercam sa le vorbesc , l-am scos si eu pe al meu si am invitat-o pe ea sa povesteasca in timp ce eu ascultam muzica . Nu a vrut . A oprit muzica .
Am castigat confruntarea asta . "Muzica mea" le-a placut mai mult , poate si "lectia de morala", desi tot au carcotit putin : ''Da'manele n-aveti ?''
N-am , ma deprima . Si-asa ascultam muzica disco la maximum in casti si-mi venea sa plang privindu-i cum nu-mi inteleg disperarea .
Apoi am innodat firul discutiei asa cum au vrut ei , cu personajele lor __ sobolanii __ in povestea mea legata de sistemele de servire in restaurante .
Destul de real !
Un elev nou venit in colectivul clasei mi-a spus la sfarsit :"A fost o ora super !"
Parea sincer . Ce stie el !
Una din sapte !

Niciun comentariu: