duminică, 27 ianuarie 2008

Lectia despre [...]



Imi ating discret obrazul cu degetul si ma uit la ''Fat Frumos".
Ii pica fisa .
Ridica cu greutate capul blondei de pe piciorul lui .
Este somnoroasa , si in timp ce-si scoate limba ca sa intinda bine guma , la care n-am reusit s-o conving sa renunte , pricepe ca s-ar putea ca eu sa fiu motivul intreruperii viselor sale , si ma intreaba lenes , cu capul intr-o parte : "Da'ce-am facut , doamna ?!"
Eu ... de unde sa stiu ?! Ploua !
Sunt discreta , nu ma uit pe sub banci .
Eu vorbesc despre [...] !!! :))
Si cum sirul ideilor imi este des intrerupt de reactiile celor sapte elevi din clasa ( doua cupluri si trei singuratici ) , ajung sa ma aud vorbind despre ipocrizie .
"Fat Frumos" se razbuna :
- Mai bine ipocrit decat naiv !
Ma supar si-i zic :
- Pe terenul naivitatii se mai poate construi ceva frumos , dar pe cel al ipocriziei ... nimic .
"Fat Frumos" nu renunta :
- Naivul are doar de pierdut , ipocritul are doar de castigat .
Un singuratic ce urmarise ora de la inceput , ma aproba si imi sare in ajutor :
- Ba , ala e un naiv prost ! Noi nu vorbim de astia !
[ ... ]
Si eu care credeam ca vorbesc singura ! Si eu care gandeam ca nimeni nu ma crede !
I-am dat un 10 .
:)

5.02.2009
Am scos din text denumirea lectiei , pentru ca datorita cuvintelor de cautare ajungeau aici probabil profesori ce chiar cautau cu totul altceva ...
In loc de [...] ar putea fi un fel de "etaloane" .

Un comentariu:

Margot spunea...

Ghiciti cati elevi au venit astazi la ora mea ,la clasa despre care v-am vorbit mai sus ?
Doi .
Ghiciti cine erau ?
"Fat Frumos" si "blonda" .
:-/ E adevarat ca de vineri pana astazi , luni , culoarea blondei parca s-a schimbat , parea saten deschis ?!
Ghiciti ce au facut ?
Au ascultat lectia !!!!
Ghiciti ce mi-au spus ?
Ca le-a placut !!!!
Care a fost subiecul ?
:))
Paharul ca instrument ce pune in valoare personalitatea vinului !
:))
:(( ... putini elevi , interesant subiect !