luni, 7 ianuarie 2008

Semne de batranete , semne de tinerete __ semne de viata


La noi scoala incepe maine .
Sa o-ncepem rau de lunea ?! Desi nici marti n-o sa fie ... de' ceasurile rele !
Si ce daca ? Nimic nou .
Tot nu mi-au iesit din cap ultimele doua ore la a XII-a , mai ales ca dupa aceea mi-a fost rau doua saptamani ( doar o coincidenta __ am stat doua ore plus pauza dintre ele langa geam , si-a fost curent , frig __ semne de batranete ! ) .
Elevi ?!
Doua fete si doi baieti .
O fata si-a consultat revistele si cataloagele pentru produse cosmetice .
Elevul cu cele mai mari note s-a jucat cu cealalta fata . Si-a asezat capul pe bratele ei , in poala ei , a mangaiat-o , i-a asezat cerceii , i-a mangaiat buzele ... Semne de tinerete !?
Mi-a mai ramas un elev ! Da , el m-a ascultat si m-a auzit __ doua ore ! De unde stiu ? Dupa mimica si dupa intrebarile pe care mi le-a pus , intrebari cu care m-a incurajat sa-mi continui povestea .
Cred ca a inteles pe langa povestea legata de podgorii si ce inseamna discretia , decenta .
Vorbisem despre ele timp de patru ore ( am o oarecare libertate in a alege subiectele orelor mele ! ) , era si cazul ca macar un elev sa inteleaga ceva ! Semne de viata !
Oare si-or mai aminti ceva dupa vacanta asta ?
Da __ semne ...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sper ca esti sanatoasa, desi sunt sigur ca elevii s-au cam bucurat ca ti-a fost rau. Eu, sincer ma bucur cand mai scap de la vreo ora desi nu am nimic personal cu profesorul :)

Margot spunea...

:) ZuZu ,acum sunt bine ; iti multumesc !