sâmbătă, 19 aprilie 2008

Lumina

Ora 11 in zi cu soare . Clasa goala .
Cine sa mai vina la peste 18 ani , sa vorbeasca despre ce mai este pe langa farfurii , cu mine ?!
Trist .
Zambesc . Cu mana apasand pe intrerupator , ma gandesc la articolul lui Ice .
Sting lumina si dau gestului meu o semnificatie simbolica . Ma ajuta sa infrunt golul clasei si sa astept cu rabdare orele urmatoare .
Desi nu pot evita chinul intrebarilor : cine a aprins lumina ? de ce au ales sa plece ? de ce nu au stins-o ? oare stiau ca cineva voia sa-i intalneasca si ca va veni sa-i gaseasca ? reusesc vorbele mele sa aiba macar o palida scanteie ? ar fi avut pentru ei un rost sa ramana ? oare nu sunt chiar eu vinovata ?!
Cata lumina !
Cat gol !

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu vreau sa va jignesc sau altceva dar chiar va pasioneza ceea ce faceti? si aici nu ma refer la faptul k sunteti profesoara, ci la ceea ce predati. pt mine cel putin nu suna prea interesant. as zice k pe elevii d-voastra ar trebui sa-i intereseze, de accea se afla acolo, sau poate si din alte motive...
nu cred k aveti motive sa credeti k e vina d-voastra k ei au plecat. e normal sa va puneti astfel de intrebari..si asta se intampla pt k va pasa.. poate nu ar trebui...

Margot spunea...

Imi plac merele , ciocolata , cafeaua , sana si chefirul . Imi place sa rup painea cu mana si nu sa o tai cu cutitul . In rest ... nu ma pasioneaza tehnologia culinara si nici tehnicile de sevire .
Oricum eu vad in notiunile pe care le predau mai mult pretexte de discutie pentru formarea unor calitati elevilor ; din acest punct de vedere ... ar fi fascinant !

Anonim spunea...

frumos... pacat k elevii d-voastra nu stiu sa va aprecieze. cred k intr-un fel e o provocare pt d-voastra sa incercati sa gasiti calitati in ei. mult succes! :)