duminică, 6 aprilie 2008

Test 1


Indicati litera corespunzatoare raspunsului corect .
Privind fotografia alaturata , primul meu gand a fost :
a . Doamna blonda-n roz ... in prim-plan ! Offf ! Mai gasesc alta poza ?
b . Prima Doamna a tarii noastre este de invidiat . Sa ai asa vecini de masa !
c . Care dintre ei este mai sexy ?
d . Pe cine mi-as dori ca sef ?
e . Prima Doamna a tarii noastre este de compatimit . Sa suporte in restul timpului ...
f . Hop si noi in varful surii !
g . Cine va servi la masa ? Elevii mei sunt pe acolo ? Si-ar dori sa fie acolo ? Nu cred . Se pricep la asta ... stiu ca nu le da Putin bacsis !
h . A ! Mise-en-place pentru meniu comandat ! Cam inghesuiala ! Marcarea locului cu servet si nu cu farfurie suport ! Farfuria jour nu mai avea loc in stanga furculitelor si au asezat-o in fata tacamurilor pentru desert , spre mijlocul blatului mesei ! Si nici paharele nu prea stau ca la carte ! Si eu ! ( Ca tot veni vorba ... manuale asa de rasuflate ca pentru domeniul alimentatiei publice ... )

12 comentarii:

impartialul spunea...

as merge pe h, g sau f.

p.s. sa stii ca si eu am o diploma de ospatar. am absolvit un curs de doi bani / doua luni back in 2000/2001. planuiam sa plec sa lucrez "in croaziera" si aveam nevoie de diploma aia. ce vremuri...

Margot spunea...

:)) Bravo , Imparţialule ! Bravo ! 10 ! Ai dreptate .
Da , mise-en-place-ul !
Mise-en-place-ul de la care nu lipsesc şi-ai noştri ... moţ , decor !
Îmi amintesc că am discutat subiectul cu câţiva elevi . Deşi au avut ocazia să participe la organizarea evenimentului , au refuzat motivând cu lehamite că nu le iese caşcaval . Ar fi slujit pe oricine pentru 1oo RON pe noapte , decât sa-i dea un pahar cu votcă lui Putin , fără bacşiş . Ce m-au ofticat ! Asta au înţeles ei de la mine? :((
Din cursuri şi diplome de doi bani mulţi câştigă bine şi stâlcesc devenirea multor tineri . Ai avut noroc ! Puteau fi cursuri de doi bani/cinci ani ( vezi "experimentul/SAM"-organizator/banqueting ). Bine că n-ai plecat şi-ai rămas aici cu noi ! :)

impartialul spunea...

a spus cineva ca nu am plecat?

Margot spunea...

Nu . Ai spus "plănuiam" şi mi s-a părut că ceva a împiedicat realizarea .
Ar fi interesant de aflat cum ai ales altă soluţie , alt drum decât al ospătăriei ? Aşa pare , că lucrezi altceva acum ( iertare , dar uneori eşti prea "caustic" pentru a fi ospătar ! :D )
Mulţi adolescenţi intraţi de la 14 ani ca practicanţi prin "crâşme" , descoperă în preajma traiului vesel , uşor , deşănţat , să câştige repede bani fară a fi nevoie de prea multe litere şi cifre . Multora dintre ei le este greu să se mai orienteze şi spre alte valori .
Oricum ar fi , oriunde ai fi , orice ai fi ... eu mă bucur că treci pe aici . :)

impartialul spunea...

nu am visat niciodata ca voi deveni ospatar, chit ca asta si-a dorit imens unul dintre parintii mei. ce sa-i facem? foametea si alergatura pentru un codru de piine (din timpul razboiului si mai apoi al comunismului) au lasat urme de nesters si, transformate in angoase si frustrari, au generat in unele minti astfel de idealuri. nu vreau sa se inteleaga ca am ceva cu aceasta meserie, Doamne fereste, doar ca eu nu sunt compatibil cu ea.

iar despre cit am fost/n-am fost plecat in strainatate... sorry, dar nu pot sa dau "din casa". as risca sa ma deconspir si am o gramada de "prieteni" virtuali care ma asteapta la cotitura.

Margot spunea...

Da , de "prietenii" tăi virtuali trebuie să ai grijă singur . Ai mei sunt foarte puţini şi-mi par cuminţi şi altruişti . :)
Trist ar fi să aflu pe cineva pândind cu răutate la cotiturile acestui blog .
Văd meseria aceasta mai mult ca pe un colac de salvare şi , pentru mulţi , ar trebui să fie doar o etapă în formare . Şi eu mă liniştesc cu gândul că voi găsi un post de ospătăriţă într-o crâşmă modestă , dacă nu voi mai găsi un post de suplinitoare în anul următor .
Despre părinţii care proiectează frustrările lor asupra copiilor ... câte n-ar fi de spus ! Oricum e greu de reparat ceva la parinţi . Cum poate scăpa adolescentul din astfel de capcane ? _ de aceea am întrebat cum ai ales tu o altă soluţie .

cristina spunea...

impartialul, pe cuvant de onoare ca io nu spun nimic.
si nu, nu-mi dau cuvantul de onoare oricui si nici prea des.
iar de data asta nu mi-l dau cu gandul ca ai putea face vreo confesiune ci pur si simplu ca sa stiti ca io-s cuminte :)

Margot spunea...

Văd că n-a răspuns . :(
O fi plecat printr-un război ? Doar e un luptător !
Zic să-l aşteptăm cuminţi să revină cu bine de pe oriunde se va fi dus . :)

cristina spunea...

stai linistita. apare el.
eu privesc din umbra disputele de pe nandos. ma amuza teribil limbile ascutite...:P

impartialul spunea...

profa,

poate scapa oare?

by the way, de ce nu renunti la pedagogie? sunt convins ca ai face de 10 ori mai multi bani daca ai practica ceea ce ii inveti pe altii sa faca. estimez ai o pregatire extraordinara in domeniu si sunt convins ca poti tinti mai sus de "ospătăriţă într-o crâşmă modestă"

cristina,
esti o simpatica

p.s. ce sa spun... razboaiele inventate ale curului. plus ca sunt purtate de luptatorul cu mouse-ul (fara singe in instalatie-vorba lui nandos) pitit in lanul de ip-uri. cih

cristina spunea...

io ti-am spus ca apare :D
intotdeauna apare.... cred ca de multe ori ii place si lui sa stea doar sa priveasca.
impartialul,
spun bine?

Margot spunea...

:)) Cristina ... te pricepi ! Eu intrasem în panică și-mi făceam tot felul de griji ( că trebuia să zic altfel , c-a pățit ceva , să fac rost de apă oxigenată și alcool sanitar în loc de bitter și whisky , c-ar fi trebuit să aranjez altfel masa , că nu v-am întâmpinat cum se cuvine , etc. ) .
:) Imparțialule ,
Nu știu . Scapă cine poate .
Bine-ai revenit teafăr !
Interesant e holospațiul ăsta ! De 10 ori mai mulți bani ? :)))) Ultimul salariu a fost de 1050 RON și a mai și întârziat o săptămână !
Imparțialule , tu ești extraterestru ? Te și văd cu ochii mari , zâmbitor , naiv , luminos , cu antene cu beculețe verzi la capete . Nu te supăra ! Stai liniștit . Ești frumos ! :)
Pregătire în domeniu ... :( În care domeniu ?
Ar fi trebuit să fiu morăriță , Imparțialule . Morăriță ... de la morărit-panificație . Nu se mai caută așa ceva . Până și la facultate catedra de specialitate s-a desființat . Am apucat să lucrez în una dintre cele mai frumoase mori , dar s-a desființat și aia .
Predau ... resturi . Haotic . Ba una , ba alta ...
Altfel ... chiar am 41 de ani și nu știu limbi străine . Drum închis !
Ca prof încerc să mai macin ceva din mine cu folos , să dau un oarecare sens pozitiv eșecului meu profesional . Cred că profesorii ar putea fi cheia schimbării multor lucruri în bine , dacă au avut profesori buni ! Altfel pot fi o otravă . Des mi-e teamă ca profesorii mei m-ar privi nemulțumiți , deși înțelegători .
De-aș fi un prof adevărat , care poate preda și ce-i place și cum îi place , mi-aș dori să-mi fac unele ore cu invitați _ specialiști în războaie și mișcări de rezistență .
Doamne , cât am vorbit iar ! Ca profesoarele ! :P
Data viitoare ... nu, nu tac , am să încerc să vorbesc mai puțin . :D