vineri, 23 mai 2008

:-/

- Ţi se pare că ce se întâmplă în jurul nostru este normal ?
- Nu . Ce se întâmplă pe aici nu-i normal .
- Crezi că eu sunt normală ?
Începe sa râdă :
- Nuuuuuu !!!!!!!!
Râdem amândoi . Râdem şi ne credem normali .
E bine că nu râdem singuri ! E bine ... de obicei ne certăm !

- Ţi se pare că ce se întâmplă în jurul nostru este normal ?
- Nu .
- Crezi că eu sunt normală ?
Mă priveşte serios şi-mi zâmbeşte trist :
- Da .
- Ieri , la o altă clasă , în urma aceloraşi întrebări , un elev mi-a răspuns cu "nu" .
- Poate nu inţelesese întrebarea .

Cred că amândoi au inţeles ce i-am întrebat . Era linişte şi erau singuri în clasele lor , la oră .
Dar care dintre ei are dreptate ?!
Amândoi . Normal !
Normal ?!

P.S. Interesantă explicaţia :" normal __ valoare apropiată de valoarea întâlnită cel mai des " !
Mda ... fiecare cu norocul lui de a întâlni , de a fi învăţat să vadă ce întâlneşte , de a fi învăţat să se construiască pe sine ca valoare ...

5 comentarii:

Anonim spunea...

nu cred k e vorba de cine are dreptate... fiecare cu parerea lui.
ce este pana la urma normalitatea?? exact ce ati spus d-voastra, aceasta este data de majoritate... dar asta nu inseamna nimic... nu cred k parerea celorlalti are asa mare importanta pt noi, sau mai bine zis nu ar trebuie sa aiba.

Margot spunea...

Nu ar trebui ... dar are .
Majoritatea hotaraste verdictul care ne inchide sau ne elibereaza .
Si cum nu ne putem realiza decat in relatie cu ceilalti ...
Nu-mi ramane decat sa trudesc la formarea unei majoritati favorabile mie . ;)
Doar ca incep sa obosesc tot mai repede .
Asta e ... tot imi place !

Anonim spunea...

succes :)

Margot spunea...

:) Incerc sa-mi fac curaj ... abia mai pot .

Anonim spunea...

am venit sa ma descarc..poate deranjez dar o fac, ce ai face daca nu ai avea mama? eu asa sunt ...e greu nu sunt primul si nici ultimul dar nu e frumos , si greu f greu nici nu ma gandeam vreo data ca asa este de greu sa nu ai mama,tatal e alta telenovela dar nu din aia mexicana care place , din aia romaneasca cu un tata care a-si da copii afara din casa si pe mine nu ma recunoaste ...incerc sa nu plang si asa o sa fac ...