joi, 15 mai 2008

Care pe care ... din obişnuinţă

- Doar la ora dumneavoastră nu ne simţim bine ! În rest e bine cu toata lumea . Numai dumneavoastră sunteţi nemulţumită de noi . Ce ziceţi de asta ?!!!
- Nici nu intenţionam să fac din ora mea loc de simţit bine . Pentru asta ai atâtea alte soluţii ! Nu acesta este scopul meu . Cred chiar că este bine dacă ai o stare de disconfort , înseamnă că ceva ar trebui schimbat . Dacă eşti nemulţumit de imaginea ta in ochii mei , poate că ar trebui să schimbi tu ceva !
- Mie imi place la orele cu celelalte profesoare . Nu cred că trebuie să schimb ceva .
- Nici eu . E bine ca există şi profesori care iţi plac . Ia ce-i bun de la fiecare . Era grav dacă nu-ţi găseai niciun mentor .
- Ce-i ăla ?
- :-/ O altă profesoară !
:((

******
- E normal să reacţioneze aşa . Doar tu spui astfel de lucruri .
- Spun ceva rau ?!
- Nu , dar e firesc să nu le placă , sunt obişnuiţi cu altceva . Dacă vrei să-ţi fie mai bine ... taci !
:((

******
- Ce faci ?
- Stau si fluier !
- De ce ?
- Din obişnuinţă !

Un comentariu:

Anonim spunea...

esti profesor zi de zi vezi copii ,daca te intreb un lucru anume despre ei nu ai sti sa imi raspunzi sigur, au mancat ei ceva inainte sa vina la scoala ?fiind copil scoala cutreram...si ma uitam adesea in stomacul gol/o intrebare mereu imi vinea , ce o sa ma fac in viata mea/au trecut acele zile/tot sper sa imi mearga bine....na ca vb aia bine faci bine gasesti , nu o crede ...bine faci prost mai esti inchei aici vizita mea oboseala si somnul ma cheama in pat ,,,