miercuri, 14 mai 2008

Vârtejul

Tot citesc şi recitesc ... aici , apoi aici .
Şi iar , şi iar ... de câteva zile ! :))
E ca-ntr-un vârtej nămolos ... "victimă a propriei incompetenţe" ?!
Ar fi o explicaţie pentru : aşa profă ___ aşa elevi . :))
Nimic nou ... nimic constructiv ...
Luaţi de la mine câte un 5 pentru articolele astea , atâta mi-a mai rămas .
Mi-e dor să mai dau un 10 !
Elevi nu prea au fost la ore .
Marian Nazat n-a publicat ceva nici săptămâna asta .
Cum ies de aici ? Ştiu , am recitit in "Cireşarii" -de Constantin Chiriţă . :))
Vă amintiţi ?

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu am citit ciresarii...
ador sa citesc,desi au trecut cateva luni bune de cand nu am mai citit o carte k-lumea...
ce as putea zice... mai avem si zile sau perioade mai putin bune... dar o sa vina si vremuri mai insorite :)

Margot spunea...

Te referi la zilele lui M. Tucă , ale lui V. Ciutacu sau la ale mele ?
Care dintre articole ajută să ne facem zilele puţin mai bune ?