joi, 1 mai 2008

Blogul , goblenul si globul

Imi tot amintesc :
"- Sunt multi elevi ce-si exprima ideile , chiar nemultumirile legate de profesori , pe bloguri , intr-un mod original si placut . Ati incercat ? Poate ne-am intelege mai bine , poate ati fi mai atenti la cuvinte si la efectele lor . Ati citit un astfel de blog ?
- Ce-i ala ?
- :-/ ... un fel de jurnal ...
- Si la ce-i bun ? Ce ma intereseaza pe mine ce gandesc altii ? Ce ma intereseaza pe mine sa stie altii ce gandesc ? Mama face goblen . De ala stiti ? E altceva ?
-Da , stiu . Goblenul se realizeaza lucrand cu ac si ata , pentru blog lucrezi cu niste cuvinte scrise folosind tastatura .
- Si ce ... dumneavoastra aveti blog ?! Va foloseste la ceva ?
- Am . Da ... "

Oare de unde senzatia asta de captivitate intr-un glob transparent rostogolindu-se la vale ?

N-am spus eu ca acesta-i loc de tesut ce se mai poate ?
Stau in glob si tes la blog .
Nu-i asa ca va place goblenul acesta ?

Niciun comentariu: