luni, 26 mai 2008

La cules

Am avut o zi urâtă la şcoală . Un elev mi-a vorbit urât ... urât .
Dar aţi observat că mă străduiesc să nu vă povestesc lucruri urâte ?! M-am chinuit să-mi amintesc ceva frumos şi cred că am ce sa vă spun de la ultima intâlnire cu elevele cărora le sunt dirigintă :
- Doamna , dar nu vedeţi că proiectul ăsta e mai mult ambalaj ?! Ăsta-i conţinut ?! A copiat câteva fraze şi a pus la poze ... de parcă-i album foto ! Ce ... crede că nu ştim să citim ? N-are nimic original ! Ia uitaţi câte-i lipsesc ! [...]
O ascult cu plăcere , cu bucurie , cu mândrie . Chiar este furioasă :)) ... şi asta mă face să mă simt bine acum ! Ea este mai tot timpul numai scântei . M-a supărat de multe ori , dar am rezistat , cu durere si nervi ___ ce-i drept , capriciilor si ieşirilor ei . Acum culeg roadele .
- De ce zâmbiţi aşa ?
- Pentru că eşti printre puţinii care chiar au inţeles diferenţa între ambalaj şi conţinut , ai inţeles în ce constă consistenţa si coerenţa unei lucrări . Îmi plac observaţiile tale , sunt corecte , la obiect . În cazul tău , scopul realizării proiectului a fost atins .
S-a liniştit . Îmi zâmbeşte blând .
Am atâta nevoie de zâmbete ca acestea şi se întâlnesc atât de rar !

5 comentarii:

Anonim spunea...

sper sa aveti parte de multe astfel de zambete... :)

Margot spunea...

... l-am vazut ! :)

Anonim spunea...

la cules...am fost si eu o data ,dar nu de placere sau de relaxare ci de nevoie,bani erau mirosul care ma atrage spre cules,dim era o dim trista in care ma gandeam ce am facut ieri ,toate vream sa le opresc si sa ma fac mare sa am servici bun...acuma ma duc iar la cules dar sub alta forma e bine nu ma plang

Anonim spunea...

frumos. si eu am nevoie de astfel de zambete. mai revin aici, ca mi-a placut.
la multi ani.

Margot spunea...

:)
La mulţi ani !