sâmbătă, 5 iulie 2008

Amintiri


Prima zi de vacanţă pentru mine ... şi ce !
Acelaşi beton , aceeaşi stradă , acelaşi praf , aceleaşi amintiri ... de vacanţe . Poate le mai reorânduiesc ... să fie mai mult loc ... :-/
In urmă cu aproape un an şi jumătate am văzut această piesă de teatru . ( va fi şi mâine !)
""Profu'" este confesiunea unui profesor de literatură care trece prin diverse stări în relaţia sa cu elevii dintr-o clasă terminală de liceu. Spectatorii vor asista la creionarea portretelor unor elevi rebeli, unii dintre ei mult prea puţin dispuşi să acorde cât de cât importanţă sau atenţie profesorului lor."
O piesa bună pentru profesorii amărâţi ... dacă au bani de bilet ... îi ajută să viseze că ar avea un rost ... sau le mai dă vreo idee ! :-/

3 comentarii:

Anonim spunea...

am citit comentariul la aceasta piesa. profesorul ajunge sa-si impuste toti elevii :) mi se pare putin amuzant, putin melodramatic... adica da, probabil k acesta este afectat de relatia proasta pe care o are cu elevii sai, dar acest gest e prea exagerat... adica eu cred k ar trebui sa fie in stare sa se detaseze de relatia aceasta, nu ar trebui sa-l afecteze in asa masura. parerea mea.
ati zis la sfarsit "sau le mai da vreo idee"... :) va referiti cumva la...? :) hmmm... mda... cred k unii elevi ar merita asta,mai ales la ce fenomene exista in ziua de azi...
ipotetic vorbind ar fi si asta o solutie :)

Margot spunea...

A fost un spectacol la care m-am simţit vie .
M-am înfuriat şi voiam să-i strig actorului ( Răzvan Vasilescu) să plece , că ştiu mai bine decât el despre ce este vorba , că pot spune eu mai departe povestea fără să joc un rol , că nici nu este în stare să plângă ca mine .
Mi-a venit să plâng când ceilalţi din sală râdeau , pentru că nimic din povestea personajului nu-mi era străin , era plictisitor de adevărat .
M-am bucurat când a apărut poanta ... în ultimele fraze ! ~Voi chiar aţi crezut povestea asta ?! Aţi uitat că aţi venit la teatru ?![...]~
Mi s-a părut că Profu a vrut să ne vorbească despre artă , despre show , despre spectacol ___ ca forme de exprimare , ca soluţii pentru rezolvarea tensiunilor şi strangerea rândurilor , ca mijloace care ne leaga si ne fac sa ne simtim parţi ale aceluiaşi întreg , ca mijloace de educaţie .
Am plecat liniştită si gândind că trebuie să scotocesc mai mult după soluţii . :D

Anonim spunea...

se pare ca acest spectacol a avut un efect destul de pozitiv asupra d-voastra. ma bucur :)