sâmbătă, 26 iulie 2008

Ne-mpăcăm?

Da ... este o întrebare care-mi place . Nu pentru ca aş avea un motiv , îmi place cum sună .
La şcoală puneam des întrebarea elevilor , mai în glumă , mai în serios , probabil aşa ... ca s-o înveţe , cine ştie când or avea nevoie şi ... Culmea ! Multora le plăcea să-mi răspundă :"Nu !" Sâc!

-Ne-mpăcăm ?
-Nuuu !
-De ce ?
-Pentru ca dumneavoastră v-aţi supărat prima ! Trebuia să vă gândiţi înainte !
-La ce ?! :-/ Adică ce să fac ? Să tac şi să suport ? Nu puteai tu să te gândeşti înainte că mă vei supăra ?!
-Să vă gândiţi că tot dumneavoastră o să vă pară rău .
-Adică ţie nu-ţi pasă ?! :-O
-Doar ştiţi cum sunteţi !
-Cum ?! X-(
-Vedeţi ... iar v-aţi supărat !
-Ascultă ... ne-mpăcăm ?
-Bineeee !
Mai are puţin şi-mi spune să fiu mai atentă data viitoare !
Încercarea de ai face pe ceilalţi să se simtă vinovaţi , ca apoi să-i poţi manipula ... hm ! Obraznicul !

Lecţiile astea despre cine să facă primul pasul spre împăcare nu prea mi-au ieşit bine niciodată . Şi ce dacă nu ne-am certat ?! Ne-mpăcăm ?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mie imi place uneori sa ma cert. Al naibii de mult :) Dar cred ca fac treaba asta doar ca sa ma impac pana la urma.
Culmea, niciodata nu am putut ramane certat cu cineva pe vesnicie.

Margot spunea...

Da ... Zuzu .
Ai dreptate ! :))
Deşi mie nu-mi plac certurile , chiar dacă sunt constructive , chiar dacă au farmec , chiar dacă îi fac pe oameni să străluceasca în timp ce îşi susţin ideile . Parcă îmi consumă energia şi numai asistând la ele .
În schimb multora le place să mă provoace , mai ales elevilor , şi din păcate fac acest lucru adesea fără tact . Interesante idei şi reacţii am când sunt furioasă ! Lor le place , mie nu . Îmi par egoişti . Ba mai mult ... cu unii m-am obişnuit , ştiu dinainte că vor respinge ce spun , fără diplomaţie , sunt previzibili , chiar plictisitori şi rigizi , încuiaţi în egoismul lor .
Certată cu cineva pe veşnicie ... greu de spus ... fiindcă nu mi-a rămas nici măcar duşmănie , ură , gol, nu mi-a rămas nimic ...
Zuzu , mă bucur c-ai trecut pe aici . ;) Vacanţă frumoasă !