duminică, 13 iulie 2008

Te cunosc după ...


Parcă turbată vine , frânează cu scrâşnet şi parchează . :-O
Deodata sacoşele-mi par grele rău , piaţa este departe ... Ce bine o fi să ai maşină !Mai reuşesc nişte paşi ... alta !
Scrâşneşte , virează brusc în unghi drept (!) şi ... se opreşte în parcare ! :-/
Parcă aş căra bolovani ! Încerc să fac haz de necaz şi mă grăbesc să-mi imaginez cum arată şoferul , înainte de a deschide uşa cu geamuri fumurii . 8-> Ei ... nu-mi fac iluzii : maiou negru mulat , tatuaj pe braţele îngogoşate , lanţ ... oligatoriu gros , hai să-i pun şi burtă ... îndesat ... plin ... sufocat ...
Ia ... se deschide usa ...
Aproape c-am încremenit cu privirea la rânjetul lui ... doar pe ăsta îl uitasem ! :-O
Clar ... nu mai pot visa !
- Hă! Hă! Hă! Te cunosc după frână ! se aude orăcăind un admirator , băutor de bere în chioşcul de la parterul blocului .
Sclipiceşte ţanţos ştiind că este privit ... tâmp ! :-O Da ... am uitat şi de şlapi ! Asta e . La aşa frână ... trebuia să-mi dau seama ! :(
Clar ...
Dar eu ... eu după ce ... ?!
Hm ! Eu n-am şlapi ... da' nici maşină !
Aşa că suntem chit ! Ne-mpăcăm ?!
:-/

Niciun comentariu: