sâmbătă, 12 iulie 2008

Hârtia

Gândurile mi se topesc ... proaste , într-o masă amorfă .
Dau căutare după cuvinte şi găsesc ecouri în presă despre o conferinţă la care am asistat ... accidental şi obligatoriu ! Ecouri distorsionate ...
Tema ? ... pompoasă , cuvinte prea mari ... nu vă spun , că-mi creşte traficul fără merit . :-P
Reprezentanţi din vârfurile ierarhiilor instituţiilor ce se ocupă de educaţia neamului au vorbit ... vorbe .
Şi ce vreau să spun ?!
Că sala avea multe candelabre şi că am numarat 178 de becuri . :-0
Ba' am fost atentă ! Altfel de ce m-aş fi apucat de numărat becuri ?! Am fost atentă şi m-am îngrozit . Am încercat să mă calmez numărând .
Grav mi s-a părut că vorbitorii chiar credeau ce spuneau . Habar n-aveau cui vorbesc , habar n-aveau din cine era format auditoriul , habar n-aveau ce se întâmplă dincolo de standarde şi candelabre , habar n-aveau că numărasem toate becurile ... corect ... Se mândreau că suntem în UE ţara cu cele mai multe instituţii ce se ocupă de problemele educaţiei , că avem toate hârtiile ... şi ce buni suntem la hârtii ! Că alţii n-au hârtii şi de aceea au multe probleme ! :-0
Da ... probleme să fie ... că hârtii de acoperit să nu se vadă ... "se face !";)
Hârtii ... hârtiuţe ... confeti !!!
Da ... de la confeti s-au distorsionat ecourile ... :-/

Niciun comentariu: