duminică, 25 octombrie 2009

Îmbătrâniţi&întineriţi

Îmbătrâniţi încă din copilărie şi adolescenţei supravieţuindu-i cumva __ aşa ne-au dat unora întâmplările timpul .
La maturitate , în clase , i-am simţit deseori pe mulţi elevi mai îmbătrâniţi decât mine , harşiţi , obosiţi , înfrânţi .
- Şi eu am fost aşa ca dumneavoastră ! îmi spune cu blazare cel mai gălăgios dintre toţi .
Se pare că încearcă acum alt rol .
- Dar am văzut prea multe , continuă fixându-mă cu privirea , şi acum sunt lecuit . Acum sunt indiferent . Sunt toţi nişte tembeli , n-aveţi ce scoate din ei , lăsaţi-i ! Nu-i mai băgaţi în seamă !
- Şi te simti bine ?
- Da .
- Hm ! Eu nu prea . Ar putea să însemne şi că sunt mai tânără decât tine ?!
- eek Da ! razz
- Tot m-am ales cu ceva de la ora asta . biggrin
- eek biggrin

Niciun comentariu: