sâmbătă, 24 octombrie 2009

Alba -neagra

Dacă s-a schimbat guvernul , iar s-a schimbat conducerea unităţii ! biggrin
După aproape cinci săptămâni în care au fost umiliţi , acuzaţi ... dacă tot n-au păţit nimic de supărare , au fost reaşezaţi la loc de cinste în fruntea instituţiei . biggrin
Conducerea interimară a evidenţiat "greşelile" predecesorilor şi clasele , la care predau şi eu , vor fi - deocamdată - desfiinţate în anul următor . Elevii vor fi orientaţi spre alt profil ! biggrin Eu mă voi orienta singură . confused
Ghinion ! Iar am ales greşit ! razz
D-na fost ministru îşi mestecă delicat închipuirile la emisiuni despre educaţie . Mai bine-ar fi rămas pe blogul dumneaei şi nu s-ar fi dus în altă parte ! wink
Unii au înţeles că nu mai are rost să se chinuie , şi cei care nu ... oricum nu ... Drum închis ! biggrin
- Mai avem de supravieţuit împreună la ore încă şapte luni , cu câte patru ore pe săptămână ! Ne mai luptăm sau dăm la pace ? Eu nu renunţ ! biggrin
- Şapte luni ? eek mă întrebă uşor speriat elevul căruia i-am dat deja un doi .
- Da . sad
- Offf ! Gata . Stau în banca mea . biggrin
- smile
Nu-l cred . Dar bine ca nu şi-a mai pus iar caştile să asculte muzică . Sigur m-a auzit .
Ce bine le stă când lasă povestea să ajungă la ei ! Au altfel de priviri.

Niciun comentariu: