marți, 6 octombrie 2009

Petrecere-n voiaj

În urmă cu vreo nouă ani am început o lecţie deschisă cu un articol de-al lui din ziarul/"Naţional" . Imediat am captat atenţia . biggrin Şi în final laudele . biggrin

Una dintre temerile mele este că nu voi apuca să zic unora ceea ce ar fi musai să le spun , ca pe o datorie . Să le trimit gândul bun pentru a le ţine tovărăşie la nevoie spre mai departe . Sigur că uneori n-ar putea decât să încurce , să incomodeze , să pară nepotrivit . Şi tot cântărind de-i bine sau de-i rău ... totul devine şi mai rău .

Mă strecor la "marea aniversare" şi spun că-i grozav când ştiu că "oamenii în cuvântul cărora credem" sunt totuşi printre noi , când ştiu că nu trebuie să mă refugiez nostalgică în trecut după un sprijin sau după o lecţie de "educaţie întru iubire" care să vindece ce-o mai găsi viu . Aflaţi în plin "voiaj la capătul vieţii", nu ne mai simţim singuri cu poveştile lor alături .
Mulţi ani fericiţi cu noi până departe ! smile

Niciun comentariu: