miercuri, 18 aprilie 2012

Altfel - IV : Nedumeriri

Îi cert . Da , m-au supărat cu spartul câtorva seminţe si transmiterea unor/SMS-uri  în timp ce oamenii le-au vorbit , despre ce-ar fi vrut să audă ? L-ar fi ascultat cu mai multă atenţie pe/Salam , timp de câteva ore , dacă le-ar fi vorbit ?
- =))  Haideţi , doamna , despre ce să ne vobescă el câteva ore ?! Se-apuca de spart seminţe cu noi ! ;) simte nevoia să-mi explice un isteţ ceea ce nu pricep .
- :-/ X(
Nu-mi arde de glume . Nici urmă de viaţă prin dreptunghiurile reprezentând/şcoala , nici în cea de acum , nici în cea din viitor . Nici măcar urmă de/prof , că doar ... nu de/elev , măcar aşa o amărâtă de profă/de...gardă !
- N-ar strica ! râd ei de idee . Să stea să păzească !
Şi mie care-mi era teamă c-or să mă deseneze urâtă , căscând ochii pe la vreun geam !
Câţiva nici n-au pierdut timpul cu desenatul prezentului , au reprezentat doar viitorul : un dreptunghi mare , cu mai multe dreptunghiuri mici în el , o uşa şi deasupra ei sigla/şcolii . Doar pe o planşă , lângă şcoala/din viitor , au fost schiţate : un bar , o sală/de/fitness şi o sală/de/forţă , în fiecare găsindu-se câteva crochiuri .
- De ce ai vrea s-ajungi să-ţi educi/copii într-o şcoală/pustie ? Dar cu siglă ! Sau cu puţin noroc într-o crâşmă , că doar acolo se vede ceva viaţă , dacă te primeşte colegul care-a desenat-o ?! îmi strig nedumeririle .
Nu primesc răspunsuri .

- Doamna , dar eu n-am mai mâncat seminţe . După ce v-aţi uitat la mine n-am mai mâncat , le-am lăsat în bancă, se apără Rotofeiul .
- Ştiu . Am zis şi eu aşa ...
- Dar să ştiţi c-am ascultat şi mi-a plăcut .
Mai mulţi dau semne de aprobare . 
- :-/ ... bine . Plecaţi !

Niciun comentariu: