miercuri, 18 aprilie 2012

Altfel - VI : Uşi

E clar că unele lucruri n-am cum să le înţeleg . Recunosc ... sunt foarte multe . Tot mai multe , în loc să fie tot mai puţine . Din firea mea , dacă nu le-am înţeles la timpul lor ... aşa or să rămână , că doar n-o să mă războiesc cu tot ce nu pot pricepe .

Am studiat câteva ore uşi . Poate ca aceasta de alături ar fi fost potrivită . Mie nu-mi place .

Faţă în faţă cu Împărăteasa . Nu-i a bună .
De unde-l cunosc ?! De undeee ? A văzut uşile , pereţii ! Ştiu eu cine este şi cât rău poate să facă ? Am citit vreodată în ce fel scrie ? Acum să zic !!!  ţipă şi-i simt tocul bocancului înfigându-mi-se-n coşul pieptului în timp ce fibrele inimii  mi se destramă şi se reînnoadă în ghemuri , la întâmplare .
Nu pot să-i spun . Nu vreau . Nu , nu m-am gândit la cât rău ... , doar  la cât bine poate să facă . Şi cât de înfiorator sună întrebarea venind din partea unei împărătese ! Măcar de-ar fi fost bărbat ,  Împărăteasa ! Adică să fi fost un Împărat ! Da , cu bărbaţii mă înţeleg mult mai bine ! Doooh ! Unde-am ajuns !

Firele să fie înnodate acolo unde se rup , întâmplările să fie înţelese atunci şi acolo unde se întâmplă , lumea să fie frumoasă acolo unde trăim zi de zi ... nu aşa ar fi mai bine ? O lecţie reuşită despre sinceritate şi generozitate sau o lecţie cu fast despre ipocrizie ?

- Doamnaaa ... , dacă vin la dumneavoastră şi vă găsesc pereţii murdari şi uşile sparte , ce pot să cred despre dumneavoastră ca om ? A ?! argumentează împărăteasa .
Încerc să gândesc . Am zone care zvâcnesc , altele sunt amorţite . Există oameni cu inimi atât de şubrede şi atât de frumoase ... pot şi eu să rezist ...
Încerc să mă gândesc la cum arată pereţii şi uşa , uneori nu-mi pot aminti imediat , le schimb prea des . Da  , mi-am amintit senzaţia ... camera ca o gară , fără uşă ...
- Eu n-am casă ... , răspund tâmp şi cu durere .

sursa foto

Niciun comentariu: