marți, 10 aprilie 2012

Altfel - II : Plictiseli

- Doamnaaaa , m-am plictisit ! încep să se plângă pe rând . Numai copaci , case ...
Eu nu m-am plictisit să-mi tot spună acelaşi lucru ! Eu sunt şmecheră ! Doooh !X(
- Ia uitaţi-vă-n fântană ! îi îndemn .
- Doamnaaaa , sunt bani acolo ! Cum îi scoatem ?
- :-/... nu ştiu , gândiţi voi , eu am obosit , pot doar să mai adaug câţiva bănuţi ! Şi arunc şi eu câteva monede lângă celelalte .
- Doamnaaaa , ce faceţi ?! Mai bine ni-i dadeaţi aşa ! Cum îi scoatem acum ?
S-au strâns cu toţii în jurul fântânii şi caută soluţii . Pot şi eu să mă odihnesc puţin . Da' puţin ! Iar se-aude :
- Doamnaaaa , m-am plictisit ! Nu-i putem scoate !
Mă amuză . De ce şi-or închipui că am leac de plictiseală ? Le fac poze , că-mi plac aşa duşi pe gânduri la marginea fântânii cu bani ! :))

Niciun comentariu: