duminică, 22 aprilie 2012

Vraciul şi leacul

Făcând ordine pe-aici , am găsit rezumatul întâlnirii mele cu d-l doctor Z. . Au trecut doi ani . De-atunci m-am lecuit să-mi mai caut leacuri .

- Câti ani aveţi ?
- 41 .
- :-O
- eek
- Arătaţi încă bine !
- :D
Îi spun de la început ca n-am cum să investesc în medicamente , analize , consultaţii , ca să ştie cu cine are de-a face şi să nu-mi propună soluţii imposibile . [...]
- Am înţeles . Sunteţi dintre aceia pentru care societatea nu face nimic bun . Poate c-ar trebui să staţi de vorbă cu un psiholog .
- :-O Nu ! răspund cu siguranţă . E suficient cât încerc să mă automotivez .
- eek Dacă v-aş sugera să mergeţi la biserică probabil că m-aţi considera nebun ... :D
- eek
- După cum mă priviţi ... e clar ! Dar să ştiţi că şi eu am apelat la astfel de soluţii cănd am avut probleme .
confused Şiii ? Să fii sănătos ! Hm ! :-w Comunic foarte greu cu medicii . Cred că am şi ghinionul să-i întâlnesc doar pe cei nepotriviţi mie . Insistă :
- Să ştiţi că dacă aţi sta de vorbă cu un psiholog despre necazuri s-ar putea să vă ajutaţi mai mult organismul decât cu un tratament medicamentos .
Ce-ar fi să-i spun de blogul meu ? Poate-l răsfoieşte şi-mi dă pastilele potrivite fără să mă mai piseze cu psihologul şi biserica .
- Citiţi bloguri ? îl întreb .
- Doar pe-al lui Mircea/Badea . Mă amuză . De ce ?!
- Am şi eu unul . :D Îmi face bine când scriu câte ceva ...
- Mda ! E bine , ce să zic ! Scriu toţi despre frustrările lor , vorbesc singuri !
- eek ...
Bine că nu i-am spus mai multe . Să rămână cu Badea !
- Cu viata/sexuală cum staţi ?
- eek ... : ... ce-o fi aşteptând să-i spun ?! X(Mă scoate din răbdări !
- :D
- eek ...
Am venit la/gastroenterologie ! Nu ?! Aia care e cu stomacul şi cu intestinele ! Credeam că-mi trebuie nişte enzime , nişte ceaiuri ! Cred că n-o să-l pot lămuri !
- Uneori uităm să iubim şi asta dezechilibrează funcţionarea organismului !
eek Dohhh ! Te pomeneşti că vrea să-i dau şi bani pe consultaţia asta !
- Unde vă este trimiterea ?
- N-am . Dumneavoastră mi-aţi spus să revin la control după ce fac tratamentul , doar atunci am avut trimitere . Chiar am simţit că a fost mai bine ...
- Eu cred ca discuţia cu mine v-a ajutat ! :D
- eek ... şi nu-mi mai daţi reţetă pentru pastile ?
- Dacă mai vreţi , puteţi să le cumpăraţi fără reţetă şi să le folosiţi . Nu sunt rele  . Îmi pare rău ... trebuie să-mi plătiţi consultaţia şi ecografia ... dacă nu aveţi trimitere ... şi eu trebuie să trăiesc !
- :-O ... sigur !
Am achitat tot . Toţi banii pe care-i mai aveam i-am lăsat acolo . Aşa m-a impresionat acel  "şi eu trebuie să trăiesc !" ... de  cred că nu mă mai duc multă vreme de aici înainte la vreun/doctor . Aproape că m-a făcut să plâng ... sad   Doooh ! Să-mi mai fac un ceai ... de tei sau digestiv ?!

4 comentarii:

Lebăda spunea...

Pe caldurile astea, bea un ceai cu gheata! Dar cand il faci,in loc de zahar, pune un zambet in el ca sa fie mai bun... :)

Margot spunea...

o lebădă ! cum de-ai ajuns pe-aici ?!
:)
chiar nu m-am gândit la gheaţă , zahăr nu puneam deloc ... nu era bun , n-am mai băut de mult timp ... :)

Lebăda spunea...

Zburand din blog in blog am ajuns si pe aici. :)
Dar ceai cu lapte ai baut? Daca nu, incearca! Mie nu mi s-a parut rau deloc.

Margot spunea...

cred ca laptele imi este dusman , desi mie imi place de el :(
la fel este si cu toate derivatele lui .
frumos să fii lebădă ! gâtul arcuit deasupra ceştii , rochii albe , zborul mereu la îndemână ... :)