joi, 19 aprilie 2012

Altfel - VII : Concursul

- Si-acum ce facem ?
- Eu mi-am făcut treaba . V-am propus subiectele , am pregătit premii pentru două categorii de probe , am adus toate materialele necesare desfăşurării concursului , dacă n-avem concurenţi ... alţi elevi n-am !!! Ăştia-mi sunteţi !:(
-:(
- Bineee , facem o singură categorie !
Două/planşe şi patru prezentări/ PowerPoint iau startul .
Premiile ( diplome , mape , caiete , ciocolate ) merg către toţi participantii . Câţiva mormăie nemulţumiţi că voiau pixuri !!! Doooh ! Şi eu voiam concurenţi cu subiectele rezolvate !
Bomboanele "zmeura/de/aur" se distribuie spectatorilor .
O elevă mă studiază cu atenţie în timp ce-i întind punguţa din care să-şi aleagă zmeura . Ce sa vadă ? Sunt acră , că-s supărată . Îşi întinde gâtul , îmi mulţumeşte şi deodată ... mă pupă pe obraz ! :-O
Cred c-am câştigat şi eu ceva ! ;)  Mda , dar îi ştiu eu ... am eu grijă ! :))

Niciun comentariu: