vineri, 23 noiembrie 2007

Anturaj de toamna


Definitie : anturaj - mediul in care traieste cineva , ansamblu de circumstante materiale sau morale care inconjoara o persoana ; mediu ; cadru ; climat ; companie ; mediu social .
Elevii mei isi justifica mereu alegerea solutiilor pentru problemele de viata ivite , prin influenta anturajului asupra lor .
" - De ce ... ?
- Pai ... anturajul .
- Eu pot face ceva pentru a schimba ... ?
- Nu ! ( categoric ) Oricat ati incerca n-aveti ce face .
- Puteti face ceva pentru a influenta atitudinea anturajului vostru ?
- Nu . Nu putem si nu trebuie . Ne simtim bine asa .
- Cea mai mare parte a zilei mi-o petrec in scoala , prin clase , caci pauzele sunt foarte scurte ( 5' ) . Ajung seara acasa si-mi ramane putin timp , doar pentru activitatile gospodaresti . Nu pot spune ca am prieteni de familie . Atunci eu am un anturaj ?
Liniste cateva clipe , apoi timid :
- ... da ... noi !
- Aha ... deci voi sunteti anturajul meu ! :-/
Rasete ... si cateva priviri lungi . "
Va dati seama ce "bestiala" sunt ?!
Oare ce solutii voi alege ?

Niciun comentariu: