vineri, 9 noiembrie 2007

Povestea unor esecuri - sfarsit





A inceput un nou an scolar .
Am renuntat la a ramane diriginta acestei clase .
Ultimele biletele primite au fost de la Horia si de la Adrian .

HORIA :

Buna ziua !
Ce faceti , mai sunteti suparata pe mine ?
Sper ca anul asta sa fie mai bine ca anul trecut .
Buna ziua !
Horia
17.09.2007

Salut !
Nu sunt suparata pe tine .
Da … poate reusim sa ne facem un an mai bun !
Inceputul pare mai bun .
19.09 2007

Buna ziua !
Doamna Diriginta , am si eu o intrebare.
Ar fi o idee buna sa ma apuc de munca ?
Ca eu as zice nu dar oamenii din jur , majoritatea zic ca da !
Puteti sa-mi dati un sfat , o idee ?
Daca puteti , mi-a placut mesajul de azi .
O zi placuta !
Horia
19.09.2007

Da , ar fi o idee buna , dar depinde de natura muncii ( efortul depus , realizarile , satisfactiile pe care le ofera ) .
N-as vrea sa faci din munca inca un pretext pentru a nu veni la ore .
Munca ar trebui sa fie o activitate care sa ne inalte , sa ne puna in valoare , sa ne implineasca , nu un mijloc de degradare .
Cantareste !

26.09 2007

Buna ziua !
Doamna , pot sa va rog sa pic tot in clasa la care vom face Dirigentia tot cu Dumneavoastra ?
Buna ziua !
Horia
1.10 2007

Frumos !
Multumesc .
3.10.2007

ADRIAN :

Sper sa ne intelegem bine in continuare .
Va multumesc pentru intelegerea acordata .
Adrian

Adrian si-a trecut discret , pe spatele biletelului ,ID-ul . Era un bilet foarte mic _____ a fost singurul pe care l-am ratacit , din fericire am apucat sa-l citesc .

Frumos bilet , frumos sfarsit .
Multumesc .
8.10.2007

Sunt diriginta unei noi clase .
Un nou inceput …
Numai bine !

7 comentarii:

mira spunea...

din ce am citit pana acum sunteti unul dintre putinii profesori, cred eu, care se dedica muncii sale.. careia ii place ceea ce face...
ce nu inteleg e de ce va incapatanati sa ramaneti profesoara.. pt k din cate am vazut aveti niste elevi problema care nu stiu cata satisfactie va ofera.. sau poate k e tocmai din cauza unora ca adrian, care stiu sa va aprecieze...
intotdeauna am avut un anume respect pt profesori.. ii consider mai deosebiti..cumva deasupra oamenilor obisnuiti.. de ce?? nu am un raspuns logic.. pur si simplu..

Margot spunea...

Iti multumesc , Mira .
Nu ma mai asteptam sa rasfoiasca cineva aceste biletele .
Comentariul tau aici , la sfarsit , ma ajuta sa cred ca povestea are viata .
Cat despre a fi profesor ... daca am sti sa ne facem treaba mai bine ... lumea ar fi mult mai frumoasa .

mira spunea...

nu cred k depinde doar de profesori.. intr-adevar sunt unii carora nu le pasa deloc.. dar mai sunt si asa ca d-voastra care se dedica muncii lor..chiar daca uneori fara nici o realizare... adik depinde si de elevi..
oricum mi se pare tare faza cu biletelele.. :)

Margot spunea...

Jurnalul a avut foarte putin rasfoit de cand a fost asezat aici .
Nu-i nimic ... e un loc sigur ! :)
Dincolo de paginile lui sunt multe ore de framantari , tristeti si cautari , cel putin din partea profei .
Cred ca si elevilor mei le-a fost greu sa-si depaseasca pragurile .
Acum , spre sfarsit de an , facand ordine , m-am gandit sa las aici lista cu titlurile pe cartilor pe care profa le-a rasfoit pentru a gasi raspunsuri cat mai potrivite .



Jurnalul biletelelor - Bibliografie :

* Sam Deep , Lyle Sussman - Cum sa discutam pentru a obtine ceea ce vrem
* Jacques Salome - Daca m-as asculta , m-as intelege
* Teodor Mazilu - Ipocrizia disperarii
* Alan H. Cohen - Viata ca o teapa
* Francois Lelord , Christophe Andre - Cum sa ne exprimam emotiile si sentimentele

Margot spunea...

Revazand comentariile ... multumesc , Mira ! Oricine si oriunde esti iti doresc numai bine ! :)
Sarbatori fericite ! La multi ani !

Margot spunea...

Rezultatele sondajului privind capitolele care v-au placut din "Jurnalul biletelelor" :

introducere
0 (0%)
Narcis
1 (12%)
Ela
1 (12%)
Giani
0 (0%)
Lucica
0 (0%)
Vlad
1 (12%)
Laura
1 (12%)
Ovidiu
1 (12%)
Floricel
0 (0%)
Adrian
1 (12%)
Catalin
2 (25%)
Gogu
2 (25%)
Manuela
1 (12%)
Nicu
0 (0%)
Carmen
0 (0%)
Doru
0 (0%)
Horia
0 (0%)
Gabriel
0 (0%)
Nae
1 (12%)
Valentin
0 (0%)
Marian
0 (0%)
sfarsit
1 (12%)
Au participat la vot opt cititori . Le multumesc ! :)

Anonim spunea...

mira
va multumesc pt urari :)
e prea tarziu sa va mai urez sarbatori fericite, dar va doresc un 2009 cat mai fericit si plin de impliniri :)