sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Gospodina


Off !
S-a facut fasolea scrum in timp ce-mi "editam articolele". Toata casa miroase a ars !
Am ales precum Cenusareasa boabele ramase intregi , le-am clatit in multe ape si am continuat procesul tehnologic ( daca m-ar auzi bucatarii !). Inutil . Boabele aveau gust amar si singura mea oala din teflon s-a dus !
Cu mirosul de fum nu stiu ce sa fac ... si in curand vine sotul ! :-/
Cred ca-i voi schimba meniul ... tot friptura la tava si ... ma duc sa "gandesc" in bucatarie .
Pa !
Am revenit . Nu este ziua mea buna . Tot nu-mi vine sa cred !
Am ars a doua sarja de fasole ! Vorbesc serios ! De data asta a fost mai grav ... am aruncat "prima" apa in care am fiert boabele , am pus oala la loc pe foc si am am uitat sa adaug apa pe care o incalzisem in alta oala . Am pus rufele la uscat , am revenit la calculator si am ramas aici pana a venit mirosul de ars .
Stati linistiti ... nu mai am fasole ! Nu mai am nici oala ! Norocul meu ca n-am nici cititori !
Ma duc sa pazesc macar friptura !
PA !!!

Niciun comentariu: